7 wskazówek dotyczących udanego blogu Health & Fitness

Jeśli zastanawiasz się nad pomysłem założenia własnego bloga o zdrowiu i fitnessie, eksperci są zgodni, że nie ma lepszego czasu niż teraz, aby zacząć. Ale co powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem tego nowego internetowego przedsięwzięcia? Kilku z najbardziej uznanych blogerów zdrowia i fitnessu w USA dzieli się osobistymi wskazówkami na temat tworzenia i rozwijania udanego bloga.
1. Odważ się zdefiniować fokus swojego bloga

Biorąc pod uwagę, jak ogromny jest świat zdrowia i kondycji, ważne jest, aby rozpocząć blog, aby zdefiniować temat i skupić się na nim, i naprawdę się do niego przywiązać, mówi Amanda Vogel, autorka fitness, blogger i specjalista od mediów społecznościowych. „Znajomość zakresu bloga pomaga pozostać wiernym najlepszym tematom, o których można pisać – zarówno dla Ciebie, jak i dla czytelników – i pomaga w identyfikowaniu odpowiednich marek, z którymi można pracować”, dzieli się Vogel. „Na przykład mój blog, www.FitnessTestDrive.com, przegląda produkty zdrowotne i fitness z mojej perspektywy jako ekspert fitness i insider z branży fitness. Z biegiem czasu marki poprosiły mnie o udział w blogach i kampanie na ich temat, takie jak 30-dniowe wyzwania związane z treningiem, które, choć mogłyby sprawić, że będzie to fajna seria postów, byłyby nie na miejscu z ogólnym motywem mojego bloga. ”
2. Pozwól, aby prawdziwa lśnić

W krajobrazie nasyconym treścią jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces bloga jest jego autentyczność. Kasey Arena, certyfikowana trenerka personalna i bloger fitness, osobiście kieruje się mottem „bądźmy wierni” i wykorzystuje tę frazę jako zasadę przewodnią dla jej osobistego bloga. „W tym świecie ludzie często próbują robić to, co robi ktoś inny, a oni się w tym gubią” – mówi Arena. „Bardzo ważne jest, aby pamiętać, dlaczego blogujesz i dlaczego robisz to, co robisz. Pamiętaj, że ludzie chcą Cię poznać i chcą usłyszeć Twój głos, ponieważ to ostatecznie zatrzyma ludzi wracających do Twojej witryny. „[Sprawdź porady ekspertów dotyczące definiowania swojej marki.] 3. Mapuj swoją miesięczną zawartość

Choć może wydawać się trudnym zadaniem, aby Twój blog był gotowy do pracy, pamiętaj, że odrobina planowania może zająć dużo czasu. Aby rozpocząć pracę z prawą stopą, wytycz kilka tematów, które pomogą ci ustalić cele twojego pisania, dzieli się z Jamie King, współzałożycielem i prezesem Fit Approach. „Jeśli planujesz z wyprzedzeniem, najlepiej na początku każdego miesiąca, mniej prawdopodobne jest, że utkniesz w rutynie treści” – zauważa King. „Jest to również świetny sposób, aby upewnić się, że jesteś na bieżąco z sezonowymi i aktualnymi trendami i tematami, jednocześnie pozwalając ci mapować, co chcesz osiągnąć każdego miesiąca”.
4. Trzymaj z głównym tematem na post

Aby zachować zwięzłość, wpływ i zaangażowanie treści, Vogel sugeruje napisanie każdego postu z myślą o jednej głównej sprawie. „Jednym z głównych problemów, z jakimi borykam się z początkującymi pisarzami i blogerami, jest chęć wrzucenia jak największej ilości informacji do jednego artykułu lub posta na blogu”, podziela Vogel. „Unikaj umieszczania jednego posta na blogu w celu zasygnalizowania wszystkiego, co wiesz lub doświadczyłeś na dany temat.” Na przykład podczas rozwiązywania problemów, takich jak pozostawanie w zdrowiu podczas podróży, Vogel sugeruje zerowanie na tematy takie jak pakowanie pożywnych przekąsek i mądre zamawianie z menu restauracji i zapisywania innych wskazówek – np. ćwiczeń w pokoju hotelowym lub używania aplikacji do mapowania biegów w wyznaczonym mieście – w oddzielnych blogach.
5. Bądź zaangażowany i konsekwentny

Podobnie jak w przypadku ćwiczeń, spójność jest kluczowa, jeśli chodzi o zdrowie Twojego bloga. „Prowadzenie bloga to dużo pracy, więc ważne jest, aby być uczciwym wobec siebie, ile czasu jesteś skłonny się do niego zaangażować” – mówi King. Chociaż nie ma jednego uniwersalnego podejścia, jeśli chodzi o częstotliwość postów na blogu, King sugeruje podjęcie decyzji, co możesz naprawdę osiągnąć (np. Publikowanie od dwóch do trzech razy w tygodniu, trzy do pięciu razy w tygodniu itp. .), a następnie na początku każdego tygodnia w kalendarzu, który jest poświęcony wyłącznie pisaniu treści. Arena dodaje, że jakość twoich treści jest tym, do czego czytelnicy ostatecznie docierają do twojego bloga, a im wyższa jakość twojego pisania, tym bardziej rośnie liczba twoich subskrybentów i czytelników.
6. Bądź aktywnym członkiem społeczności

Jeśli chodzi o blogowanie, nie myśl, że musisz iść sam. W rzeczywistości król zauważa, że ​​świat blogów skupia się na zasadzie wzajemności i podkreśla wagę aktywnego uczestnictwa w szerszej społeczności blogerów. „Aby odnieść sukces, udostępniaj treści innym blogerom, których podziwiasz i łącz się z nimi w mediach społecznościowych (przesyłaj ponownie swoje treści, komentuj na swoim blogu itp.). Kiedy to zrobisz, jest bardziej prawdopodobne, że zaczną robić to samo dla ciebie.
7. Kreatywnie wykorzystuj media społecznościowe

Zamiast zapisywać się do tego pojęcia: „Jeśli je zbudujesz, przyjdą”, Vogel zaleca wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania twojego bloga i ustanowienia twojego autorytetu jako wpływnika na zdrowie i fitness. „Po opublikowaniu nowego posta na blogu skorzystaj z usługi takiej jak Hootsuite, aby zaplanować wiele postów na temat tego wpisu” – mówi Vogel. Pamiętaj, że możesz (i powinieneś) wykazać się kreatywnością dzięki elementom wizualnym związanym z promowaniem swoich postów. Vogel sugeruje znaki wodne obrazami z logo Twojego bloga i załączaniem zdjęcia do każdego tweeta (Canva.com jest jedną z jej propozycji, aby to zrobić) lub spróbuj opublikować na Instagram migawkę komputera lub iPada w dłoni z Twoim najnowszym blogiem post został zatrzymany na ekranie.

Biorąc pod uwagę wykładniczy wzrost liczby praktykujących jogę w USA, co znalazło odzwierciedlenie w studiach jogi w Ameryce 2016, nie jest zaskoczeniem, że istnieje wielu nowo wyszkolonych nauczycieli jogi. Jeśli wpadniesz w tę kategorię i chcesz zacząć dzielić się darem jogi z innymi, pamiętaj o kilku kluczowych kwestiach, biorąc pod uwagę tę ekscytującą nową podróż, o czym pamiętam, że robiłem to prawie 13 lat temu. Aby zaoferować najlepsze możliwe wskazówki, poprosiłem doświadczonych nauczycieli jogi z całego kraju o podzielenie się swoją wiedzą.

Aby jak najefektywniej służyć swoim uczniom, konieczne jest również, aby pozostać zaangażowanym studentem jogi. „Kiedy ludzie kończą studia i stają się zarejestrowanymi nauczycielami jogi, ich skupienie często zmienia się, gdy zostają ugruntowani na zajęciach nauczycielskich i spędzają czas skupiony na przygotowywaniu się do tych lekcji” – mówi Jane Bahneman, E-RYT 500, współwłaścicielka Błękitnej Nektary Jogi w Wodospadach Church, Virginia. „Utrzymywanie regularnej praktyki nie tylko daje szansę na złagodzenie stresów związanych z dynamiką bycia nowym nauczycielem jogi, ale także stanowi niesamowitą okazję do wysłuchania wyrafinowanych wskazówek doświadczonych nauczycieli i do przeżycia ich przemyślanej sekwencji.”

Dodaj komentarz